U rolu principale di u relè è cumu aduprà lu

1. Breve introduzione di i relè

A relèhè undispusitivu di cuntrollu elettricuchì face un cambiamentu di passu predeterminatu in a quantità cuntrullata in u circuitu di uscita elettrica quandu a quantità d'entrata (quantità d'eccitazione) hè cambiata per risponde à i requisiti specificati. Hà una relazione interattiva trà u sistema di cuntrollu (chjamatu ancu circuitu d'entrata) è u sistema cuntrullatu (chjamatu ancu circuitu di uscita). Di solitu adupratu in i circuiti di cuntrollu automaticu, hè in realtà un "interruttore automaticu" chì usa una piccula corrente per cuntrullà u funziunamentu di una grande corrente. Dunque, ghjoca u rolu di regulazione automatica, prutezzione di sicurezza è circuitu di cunversione in u circuitu.

2. U rolu principale di i relè

Un relè hè un elementu di cummutazione automatica cù funzione d'isolamentu. Quandu u cambiamentu di l'eccitazione in u circuitu d'entrata righjunghji u valore specificatu, pò fà chì u circuitu di uscita di a putenza cuntrullata cambi di passu predeterminatu in u dispusitivu di cuntrollu di u circuitu automaticu. Hà un mecanismu di rilevamentu per risponde à l'eccitazione esterna (elettrica o micca elettrica), un attuatore per cuntrullà l'"accensione" è u "spegnimentu" di u circuitu cuntrullatu, è un mecanismu di paragone intermediu per paragunà, ghjudicà è cunvertisce a magnitudine di l'eccitazione. I relè sò largamente usati in u cuntrollu remotu, a telemetria, a cumunicazione, u cuntrollu automaticu, a mecatronica è a tecnulugia aerospaziale per cuntrullà, prutege, regulà è trasmette l'infurmazioni.

I relè anu generalmente un mecanismu d'induzione (parte d'entrata) chì riflette certe variabili d'entrata (cum'è a corrente, a tensione, a putenza, l'impedenza, a frequenza, a temperatura, a pressione, a velocità, a luce, ecc.); un attuatore (parte di uscita) chì cuntrolla u circuitu cuntrullatu "on" è "off"; è un mecanismu intermediu (parte di azionamentu) chì accoppia è isola a quantità d'entrata, processa a funzione è pilota a parte di uscita trà e parte d'entrata è di uscita. Trà e parte d'entrata è di uscita di u relè, ci hè un mecanismu intermediu (parte di azionamentu) chì accoppia è isola l'entrata, processa a funzione è pilota l'uscita.

Cum'è elementu di cuntrollu, u relè hà parechji roli.

(1) Espansione di a gamma di cuntrollu: Per esempiu, un signale di cuntrollu di relè multi-cuntattu finu à un certu valore pò esse cambiatu, apertu è attivatu parechji circuiti à u listessu tempu secondu e diverse forme di gruppi di cuntattu.

(2) Amplificazione: Per esempiu, relè sensibili, relè intermedi, ecc., cù una quantità assai chjuca di cuntrollu, pudete cuntrullà un circuitu di putenza assai alta.

(3) Signali integrati: Per esempiu, quandu parechji signali di cuntrollu sò alimentati in un relè multi-avvolgimentu in una forma prescritta, sò paragunati è integrati per ottene un effettu di cuntrollu predeterminatu.

(4) Automaticu, cuntrollu remotu, monitoraghju: Per esempiu, i relè di i dispusitivi automatichi, inseme cù altri apparecchi elettrichi, ponu furmà linee di cuntrollu prugrammate, permettendu cusì un funziunamentu automatizatu.


Data di publicazione: 10 di ghjugnu 2021